.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام تغییر در سهمیه بندی و قیمت بنزین

مشاور رئیس جمهور و رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از برگزاری جلسه صبح امروز ستاد هدفمندسازی یارانه ها به ریاست رئیس جمهور خبر داد.


محمد رویانیان در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان اینکه جلسات ستاد هدفمندسازی یارانه ها در روزهای آینده هم برگزار می شود، گفت: در جلسه امروز درباره تشکیل سازمان هدفمندسازی یارانه ها و همچنین انتخاب سخنگو برای این سازمان بحث شد.

وی درباره قانون هدفمند سازی یارانه ها و اینکه در حال حاضر دولت در چه مرحله ای از کارهای مقدماتی برای اجرای این قانون است؟ گفت: کارها باید قدم به قدم جلو رود؛ در حال حاضر مرکز آمار باید اصلاحات آماری را انجام دهد؛ بخش های دیگر نیز به صورت ضرب الاجل مشغول کارند.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با بیان اینکه رئیس جمهور شخصا هدایت ستاد هدفمندسازی یارانه ها را بر عهده گرفته است، افزود: تصمیم گیری درباره سوخت، سهمیه بندی و قیمت بنزین از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گرفته شده و به ستاد هدفمند سازی یارانه ها سپرده شده است که من نیز عضو این ستادم.

رویانیان هیچ کدام از اظهار نظرهای اخیر درباره سهمیه بندی و قیمت بنزین را در سال آینده تایید نکرد و گفت: مسئله بر سر این است که ببینیم از هفت انرژی که مردم به صورت مستقیم با آنها سروکار دارند کدام یک اثر بخشی بیشتری دارد که باید درباره آنها تصمیم گیری شود.

وی افزود: هر گونه تغییری در بحث سوخت چه از نظر قیمت و چه از نظر اصل سهمیه بندی در ستاد هدفمندسازی یارانه ها تصمیم گیری می شود.

مشاور رئیس جمهور در پاسخ به اینکه تصمیمات این ستاد درباره سوخت چه زمانی اعلام می شود؟ گفت: به زودی اعلام می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.